Til mindre virksomheder

Gør lønarbejdet nemt og effektivt 

Kør dine lønprocesser automatisk og lad systemet integrere med dit bogholderi og HR-system. Vi gør din lønadministrationen hurtig og sikker.

Lad lønprogrammet fungere som en ekstra administrativ medarbejder

  • Ekstra hænder

    Du vil opleve, at du sparer store mængder tid på lønadministration med vores lønprogrammer. Vi vil vove at påstå, at det føles som at få en ekstra administrativ medarbejder.

  • Automatisk udbetaling 

    Hvis dine medarbejdere får samme løn hver måned, klarer lønprogrammet alt
    arbejdet omkring løn – uden du behøver at registrere noget.

  • Nem administration for dine medarbejdere

    Dine medarbejdere kan registrere timer, fravær, ferieanmodninger, udgifter og rejser via computer, tablet eller mobil. 

Hver måned får over 70.000 ansatte i mindre danske virksomheder en lønseddel fra Visma

Vores lønprogrammer til
mindre virksomheder 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Ac in urna id libero
45k+
customers
150k+
active users

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Ac in urna id libero
45k+
customers
150k+
active users

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Ac in urna id libero
45k+
customers
150k+
active users

ProLøn er et nemt og brugervenligt lønprogram. Lønprogrammet taler sammen med en lang række integrationer, der gør lønarbejdet nemmere og mindsker risikoen for fejl.

Besøg Proløn
11.000+
Kunder i Danmark
4,9
Trustpilot Score

DataLøn håndterer dine lønprocesser helt automatisk. Med fokus på moderne teknologi og integrationer bliver bogholderens arbejde sikkert, trygt og nemt.

Besøg DataLøn
60.000+
Kunder i Danmark
4.8
Trustpilot Score

Integrer med andre
produkter for fuldt overblik

Tidsregistrering

Digital tidsregistrering er vigtigt element i automatiseringen af  virksomhedsadministrationen. Slip for manuel indtastning af arbejdstimer, fravær, kørsel, udlæg og overtid – og få et et nøjagtigt og pålideligt grundlag for beregning af løn.

Udgiftshåndtering

Gør op med bunker af krøllede kvitteringer og implementer en simpel proces for registrering og godkendelse af udlæg.  Integrer udgiftshåndtering med dit lønsystem så medarbejdernes udgifter automatisk overføres til lønsystemet og behandles.

Udforsk flere muligheder for din virksomhed

Se vores regnskabsprogrammer, der alle integrerer med DataLøn og ProLøn