ZeBon ApS
Digitale løsninger til dine behov
ZeBon leverer digitale løsninger, som alle har det til fælles, at de reducerer det manuelle arbejde og forenkler din arbejdsgang. Uanset om du skal tidsregistrere, håndtere bilag eller ordne fakturaer, har ZeBon en løsning, der passer til dit behov.

Brugervenlige løsninger skræddersyet til dig
Vores mål er at gøre op med det manuelle arbejde med effektive digitale løsninger, der er skræddersyede efter dine behov. Derfor har ZeBon udviklet løsninger, der sparer tid, penge og frustrationer.
Tidsregistrering, udgifts - og fakturahåndtering
Alle løsninger samlet ét sted – også i app, så du kan tage dem med på farten.
Heading
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.


Da inspiração à interatividade

Equipas felizes, empresa de sucesso

Conquistamos o futuro juntos

Mobilidade sem limites

Codificamos o futuro online

Ideias que inspiram, empresas que crescem

O teu sucesso é a nossa missão

Vores ledige stillinger
Her befinder vi os
Vores team bestående af 20 dygtige medarbejdere – fordelt på kontorer i Hellebæk og Aalborg – står klar til at hjælpe jeres virksomhed mod en enklere hverdag med vores løsninger.